Spillested, Vintervejr og Retningslinier for makkerskift.

Velkommen til Klubbens spillested. SAGAHUSET,  Sagavej 2,  3700 Rønne.

(Røgfrie lokaler!)

Spillested og tid almindelig klubaften:  Mandag aften klokken 19:00,

Tirsdag eftermiddag klokken 13:30 og Tirsdag aften klokken 19:00

Vintervejr:

Plan A: Såfremt der fra myndighederne frarådes al  unødvendig udkørsel aflyser vi.

Plan B: Er der en meget usikker vejrsituation, træder plan B i kraft. Dvs. at man ikke behøver at møde frem og ikke sende afløser og ej heller behøver at melde afbud. Der spilles efter drop-in princip med dem der kommer.

Beslutningen i begge situationer træffes senest kl.14:00 og oplyses på hjemmesiden og i lokalradioen.

Makkerskift og eller udmeldelse inden sæsonstart

Skal ske til pågældende underklubs turneringsleder inden 1. juli.

Retningslinier ved ønsket om makkerskift midt i en sæson

Som udgangspunkt  har man som makkerpar tilmeldt sig turnering for en hel sæson.

Hvis det skulle ske, at den ene i et makkerpar melder sig ud.

Det tilbageværende medlem skal selv finde en ny makker. Underklubbens turneringsleder kan være behjælpelig.

Når et makkerpar ikke ønsker at spille sammen mere, men begge ønsker at fortsætte med nye makkere.

Dette ønske efterkommes i den rækkefølge parrene melder ønsket til turneringsleder.

Ved pladsproblemer har det medlem i makkerparret med det længste medlemskab, fortrinsret.

Ønsket om makkerskifte går forud, for ønsket om medlemskab fra nye par.

Når nye makkerpar ønsker at blive medlemmer

Medlemskab for NYE par, opnås i den rækkefølge, man tilmelder sig hos formanden

.

Når enkeltpersoner ønsker at blive medlem.

Enkeltpersoner, som ønsker at blive medlem,  men ikke har en makker, kontakter klubbens formand, der så muligvis kan hjælpe med at finde en makker.

BridgeCentral, 19. april 2024