BORDOPSTILLING
Bordopstilling før turneringsaftener samt efterfølgende afrydning foretages af medlemmerne efter bordopstillingslisten, der findes på særskilt fane på hjemmesiden. Når man er på opstillingshold skal man møde mindst ½ time før spillestart, dvs. normalt senest kl. 17.45. Der vil altid være mindst ét bestyrelsesmedlem til stede for at vejlede. Såfremt man er forhindret i at møde til bordopstilling er man ansvarlig for at aftale med en anden, som kan påtage sig opgaven.
HJEMMESIDE
Klubbens adresse på internettet er www.bridge.dk/2220
KAFFEPAUSE
Der er kaffepause kl. ca. 20.30. Kaffe og øvrige drikkevarer m.m. skal købes i caféen.
KONTINGENT
Primære klub (både par & hold) 960 kr.
Primære klub (enten par eller hold) 740 kr
Sekundær klub (både par & hold) 700 kr
Sekundær klub (enten par eller hold) 480 kr
Passive medlemmer - primær klub 350 kr
Passive medlemmer - sekundær klub 100 kr
Indbetalingsfristen for kontingentet er 24 september 2025.
Ved for sen indbetaling tillægges et administrationsgebyr på 100 kr., som godkendt på generalforsamlingen.
Kontingentet bedes indbetalt på klubbens konto i Nordea, reg. nr. 2343 konto 8475 365 039. Husk at skrive hvem betalingen dækker.
MØDEPLIGT
Der er mødepligt på alle spilleaftener. Er man forhindret i at deltage en enkelt aften, har man pligt til selv at skaffe en substitut. På hjemmesiden findes en oversigt over substitutter, som man er velkommen til at anvende. I løbet af sæsonen vil der være turneringer uden mødepligt - det vil fremgå af programmet.
OPRYDNING
Alle spillere er forpligtet til at medvirke ved oprydning, dvs. at man som minimum sætter eget spillebord, bridgemate og meldekasser på plads samt fjerner eventuelle flasker og kaffekopper. Såfremt der stadig spilles i lokalet bedes oprydningen foretaget uden unødig støj.
PRÆMIER
Præmier, der ikke kan udleveres ved de ordinære uddelinger, går retur til klubben. Dvs. møder man ikke op eller har sørget for at andre kan modtage præmien, mister man retten til præmien.
RESULTATER
Aftenens resultater kan ses på klubbens hjemmeside senest i løbet af tirsdagen efter spilleaftenen.
SPILLESTED
Greve Idrætscenter, Lillevangsvej 88, 2670 Greve.
MØDETID OG SPILLETID
Mødetiden er kl. 18.20. Spilletiden er 18.20 – ca. 22.30. Spillet starter ca 18.20.
RYGEREGLER
Der må ikke ryges i Greve Idrætscenter.
SUBSTITUTTER
Hvis man er forhindret i at spille på en turneringsaften, er man forpligtet til at sende en substitut, eventuelt under anvendelse af substitutlisten på hjemmesiden. . Substitutter skal være meddelt til turneringsansvarlig på forhånd, enten via mail, SMS eller mundtligt. Hvis substitutten ikke fremgår af startlisten på spilleaftenen for både par og hold skal denne indskrives i den fremlagte substitutbog med angivelse af klubtilhørsforhold og evt. medlemsnummer i DBF. Der kan i par indgives protest fra de øvrige spillere i rækken mod et substitutpars spillestyrke. Hvis substitutterne af turneringsledelsen bedømmes som havende væsentlig større styrke end parret, som substitueres, kan turneringsledelsen tildele parret korrigeret score for aftenen.
SYSTEMKORT
Alle spillere skal på turneringsaftenerne medbringe korrekt udfyldt systemkort. Systemkort til udfyldelse kan fås i klubben på én af de første spilleaftener eller det kan downloades fra DBf’s hjemmeside på adressen www.bridge.dk.
TURNERINGSLEDERE
Turneringsledere i alle turneringer er:
- Per Møgelhøj
- Morten Jørgensen
- Ejgil Sjøgaard
- Kurt Bentzen
TURNERINGSKOMITÉ
Turneringskomitéen til afgørelse af eventuelle appeller er:
- Svend H. Mathiesen
- Eigil Hansen
- Claus Woll
UREGELMÆSSIGHEDER UNDER SPILLET
Ved eventuelle uregelmæssigheder under spillet har du pligt til at tilkalde en turneringsleder.
|