Kreds 4
Vejledning for afholdelse af Kreds 4 holdturneringer:
Kredsens holdturneringer, afvikles i samarbejde mellem kredsen og den arrangerende klub.
Turneringerne arrangeres af Kreds 4, der udpeger en turneringsansvarlig (TA).
Klubbens opgaver:
- Lokaler der svarer til antal deltagere (anfør hvor mange par i kan have).
Der skal kunne spilles i åben/lukket rum. Hvis et stort lokale, skal det tydeligt markeres, hvilken del, der er lukket rum, og hvilken der er åben.
- Borde af passende størrelse, borde til turneringslederen.
Bordene skal være opstillet, gerne en time før turneringsstart, helst nummererede.
- Meldekasser.
- Bridgemate, server, printer & PC’er med internetadgang. Kredsens bridgecentral skal være installeret (hjælper TA med).
- Bridgeur(e) med vejledning. Da der spilles i 2 lokaler, er 2 ure påkrævet.
- Kort: der spilles altid med maskinlagte kort. Kortene lægges af en DBf godkendt kortleverandør.
- Forplejning og opkrævning herfor. Der forventes en rimelig varieret buffet/smørrebrød eller andet.
Der forventes fri postevand + salg af kaffe/te, øl og vand.
- Evt. medhjælp sørger klubben for. Klubben forpligter sig til, at sikre tu-leder kan få hjælp under hele turneringen.
Medhjælp skal hjælpe med opkrævning af eventuel manglende betaling for spisning, kortbytning og andet.
- Fotos og andet aftales med TA.
- Forplejning til turneringslederen: den arrangerende klub sørger for forplejning.
- Økonomi: TA udsender oversigt over økonomi.
|