Dagsorden

Vores Generalforsamling den 29. april 2024 kl.13:30 blev afholdt med 24 deltagere, heraf var 1 substitut uden stemmeret, der var givet fuldmagt fra de fraværende til at nedlægge klubben. (Brenda & Heinz Rudebeck, Pia Jørgensen, Kaj Rölk og Lars Andersen)



Dagsorden:


1. Valg af dirigent - bestyrelsen foreslog Zakke - enstemmigt valgt


2. Formandens beretning ved Mette - godkendt


3. Aflæggelse af regnskab ved Annemarie - godkendt


Grundet vores siituation foreslås det at gå direkte til pkt. 8 inden valgene


4. Valg af formand - genvalg ikke muligt da Mette stopper


5. Valg af bestyrelsesmedlemmer : Annemarie og Zakke afgår efter tur, ingen genvalg muligt


6. Valg af revisor

7. Valg af revisor-suppleant


8. Indkomne forslag:


  Grundet manglende tilslutning (medlemmer) og en dyster udsigt til nye medlemmer, samt stigende priser fra Hallen og Kommunen, vil et kommende kontingent stige helt

  urimeligt ift. det nuværende kontingent. Desuden hverken kan eller vil hverken Thorwald eller Mette længere varetage deres poster, Annemarie og Zakke ønsker derfor

  heller ikke fortsætte, derfor foreslår vi at Klubben bliver nedlagt.

  Hvis I kan tilslutte jer nedlægningen af Klubben, vil vi gerne køre Drop-In sæsonen indtil udgangen af august, så vi kan få vores vin godt brugt. Samtidig kan vi bruge som-

  meren til at få planlagt fordelingen af vores øvrige materialer.Liste for bridgebord og meldekasser ligger allerede fra 29.4. i Klubben


  Der var 100% opbakning til nedlukning af Klubben, Thorwald og Mette vil afholde Drop In hver mandag, hvis der er tilmelding af min. 3 borde - tilmelding skal foregå via vores      mbridge side senest kl. 11 på dagen (lukker automatisk kl. 11) herefter vil der på hjemmesiden stå om det afvikles eller aflyses.

 

BridgeCentral, 12. august 2024