Drop in 2013


OBS!!!!!!!


Resultater fra drop in den 21. august er nu på hjemmeside under "turneringer" "drop in"


Præmier vil blive uddelt til de tilstedeværende vindere i kaffepausen den 28. august, de resterende vindere vil få præmien ved lejlighed.


Beklager den opståede situation  :-(


Drop in udvalget / nj





Se info nederst på denne side!                                                                                                                                                  Opdateret 24. juni 2013

                                                     

Sommerbridge i


Har du og din makker lyst til en gang åbent hus bridge i sommertiden er der en fin mulighed i det nye Kolding Bridge Center, og du kan bestemme dig i sidste øjeblik.


Vi spiller hver onsdag kl. 18,45 i maj, juni, juli og august.


Der spilles i seedede rækker vinpræmier og bronzepoint.

Mød frem parvis eller kom selv på spilledagen senest kl. 18.45.

Indskud kr. 50,- inkl. kaffe. (juniorer og studerende halv pris) Info. På: 6080 3757


Første spilledag bliver onsdag d. 1. maj.



HUSK: Alle er velkommen til at deltage, uanset hvor man ellers spiller til daglig.


NYT. Du kan i år møde frem uden makker, og i tilfælde af et ulige antal personer har vi en makker stående klar i kulissen.



Spillested:

Ndr. Ringvej 51, 1. Vest.

Ud over parkering ved bygningen henvises man til P-pladserne ved Vifdam og Ejlersvej.




Søndags Drop in

                                             


Hver søndag fra 6. okt.. 8. dec. 2013 er der drop-in på adressen


Ndr. Ringvej 511., Kolding.


Parkering:

Ved adressen eller på parkeringspladserne ved Vifdam og Ejlersvej.


Ingen forhåndstilmelding.


Mød frem parvis eller kom selv på spilledagen senest kl.12.45.

Vi spiller i seedede rækker - alle kan deltage.


Vinpræmier og bronzepoint

Indskud kr. 50 inkl. kaffe/te. (juniorer og studerende halv pris)


NB: Egen kage/brød til kaffen må medbringes.


Yderligere info på tlf. 60 80 37 57



Til alle som spiller sommerbridge.

I KBC glæder vi os meget over det store deltagerantal, der i år indtil nu har været til onsdags drop in.

Da vi gerne vil have en rigtig hyggelig bridgeklub, hvor alle er glade for at komme, beder vi jer venligst notere nedenstående:

  1. Vi har haft nogle forespørgsler om, hvorfor man ikke kan melde sig til i forvejen. Her har vi vurderet, at det giver flere ulemper end fordele. Hvem skal man melde sig til? De ”Drop in ansvarlige” personer kommer ikke alle  hver gang, og ind imellem har nogen skrevet sig på en liste i forvejen, men glemmer at melde fra, hvis man alligevel ikke kommer. Det tager også tid at kontrollere om alle i forvejen tilmeldte er ankommet (især jo større deltagerantallet bliver). Vi vil derfor understrege, at mødetidspunktet for alle er kl. 18.45. Skulle en enkelt person i et makkerpar ”undtagelsesvis” på grund af trafikkøer eller lign. komme nogle minutter senere, så lever vi med det.
  2. Det tager 10-15 min. at få delt de ankomne spillere op i rækker, få flyttet lidt rundt hvis nødvendigt (vi kan jo f. eks. ikke kun have 5 par i A-rækken), få oprettet turneringen i Bridgecentralen, delt bordplancher, kort og Bridgemate ud. Brug disse minutter til hyggelig snak med de øvrige på tværs af rækker mm.
  3. Vi henstiller indtrængende til alle, at ingen begynder at tage kort ud af mapperne før, der er budt velkommen. Det er generelt en god skik, og der kan jo evt. være meddelelser af betydning/interesse.
  4. Vedr. præmieuddeling. Her henstiller vi til alle, at man bliver og overværer præmieoverrækkelsen i alle rækker. Det vil være forskelligt fra gang til gang, hvilken række man starter med. Det giver en lidt kedelig stemning, hvis spillerne forsvinder efterhånden, som man har fået sin egen rækkes resultat, så det håber vi, at I fremover kun vil gøre helt ”undtagelsesvis”.

Med venlig hilsen


Drop in udvalget




BridgeCentral, Wednesday, August 28, 2013